sobota, 4 lipca 2015

Zamieszczone przez Unknown | Oznaczniki:

Ellen Dugan jest mi dość znana. Do tej pory zapoznałem się już z kilkoma jej pozycjami, z czego moją ulubioną jest "Urodzona czarownica. Intuicyjna, osobista i praktyczna magia". Książka jest już praktycznie niedostępna na rynku, sam miałem problem ze zdobyciem mojej. Świadczy to tylko o tym jak dobra jest autorka w swoim fachu. Tym razem jednak wpadła mi w ręce "Praktyczna magia dobrobytu", na której się wcale mniej nie zawiodłem.

Treści prezentowane w książce nie skupiają się jedynie na samych rytuałach czy zaklęciach, które mają przynieść bogactwo. Autorka krok po kroku ujawnia magiczne zasady rządzące światem, zasady, które stoją u podstaw przedstawionych przez nią sposobów osiągnięcia sukcesu, a tych jest naprawdę sporo! Bardzo dużo wiedzy oparte zostało na wiedzy hermetyków, idei czterech żywiołów tworzących wszechświat.  Każdy znajdzie coś dla siebie, gdyż mamy w niej pracę z kryształami i ziołami (dobór odpowiednich ziół i kryształów w celu przyciągnięcia dobrobytu na zasadzie prawa przyciągania), magię planetarną (wpływ konkretnych planet na działania ziemskie), praca z bóstwami dobrobytu (prośby o przychylność, wymiana ofiar) i inne, Poruszone zostały także takie kwestie jak: zasada mentalizmu, zgodności, wibracji, biegunowości.

Szczerze przyznam, że niestety nie miałem jeszcze czasu wypróbować zaprezentowanych przez autorkę technik i zaklęć. Nie mniej jednak zapoznałem się z nimi w teorii i są one spójne, czyli reszta wymagana do powodzenia zależy już od nas. W najbliższym czasie postaram się jednak zmienić ten stan rzeczy.

Myślę, że książka będzie dobra dla osób, które nie potrafią "panować" nad swoimi finansami. Dostarczy im ona praktycznych porad w jaki sposób postępować, by pieniądze zawsze do nas przypływały i ich nie brakowało. 

Książka dostępna jest w tym miejscu:

Strona wydawnictwa:

0 komentarze:

Prześlij komentarz