wtorek, 14 lipca 2015

Zamieszczone przez Unknown | Oznaczniki:
Jakiś czas temu uważałem, że takie dziedziny jak geomancja, czy właśnie numerologia są nieciekawe. Wizja siedzenia przed kartką papieru i liczenia cyfr, a następnie ich analiza jawiła mi się po prostu jako nudna. Nic bardziej mylnego.

Książka nie bez powodu posiada w swoim tytule słowo "vademecum". Jest obszerna, co widać chociażby po samym wzięciu jej do rąk. Mając tę pozycję w dłoniach obliczałem na bieżąco konkretne sfery życia oraz informacje, których dowiedziałem się właśnie dzięki numerologii. Muszę zdecydowanie przyznać, że duża część informacji się zgadzała, a przyglądałem się temu krytycznym okiem, by nie sugerować sobie samemu odpowiedzi. Sprawdzając swoje liczby korzystałem z dołączanych na końcu kart analiz, które przeznaczone są do powielania. Przyznaję, że jest to świetny pomysł. Pozwala już na starcie zacząć pracę i nie trzeba martwić się o formę zapisu, gdyż autorki podsuwają nam konkretne idee co do obliczeń.

Liczby, które przedstawiają autorki:
  • imienia;
  • serca;
  • osobowości;
  • przeznaczenia;
  • dnia urodzenia;
  • przeznaczenia;
  • celu życia;
  • motywacji;
  • roku i miesiąca;
  • lata rytmiczne i przemiany;
  • obliczanie imienia i nazwiska oraz wiele więcej!
Oprócz standardowej interpretacji numerologicznej (liczb 1-9) mamy przedstawione liczby dodatkowe np. liczby 10-52, liczby mistrzowskie, liczby podwójne oraz przyporządkowaną do nich symbolikę. Każda z tych liczb jest indywidualnie opisana pod kątem analizowanego tematu (z powyższej listy).

Opinii na temat numerologii słyszałem wiele. Wiele osób uważa, że liczby te z góry określają nasze losy, jednak osobiście jestem innego zdania. Mają one zdecydowany wpływ na nasze życia, gdyż tak jak słowa tworzą wszechświat. Jednakże każdy z nas posiada konkretne wybory do podjęcia i numerologia ma za zadanie jedynie nas w tych wyborach utwierdzić i pomóc je podejmować. Szczerze powiedziawszy dobrze się bawiłem podczas obliczeń i poznawania coraz to nowszych aspektów na mój temat.

Ta książka może Wam z tym zdecydowanie pomóc. Nie jest ona cudownym lekarstwem na chorobę, lecz subtelną pomocą o wielkim znaczeniu. Jestem przekonany, że jeszcze nie raz skorzystam z metod numerologicznych w swoim życiu. Zdecydowanie polecam ją osobom zainteresowanym tym tematem, a koniecznie już osobom, które sugerują się wykresami numerologicznymi z czasopism - indywidualna analiza jest skuteczna.

Książka dostępna jest w tym miejscu:

Strona wydawnictwa:

0 komentarze:

Prześlij komentarz